۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
صرفه جویی ۳۰ درصدی ارز با واردات محصولات به صورت بسته بندی
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس مطرح کرد

صرفه جویی ۳۰ درصدی ارز با واردات محصولات به صورت بسته بندی

پاشایی بهرام، نماینده مجلس یازدهم، با بیان اینکه واردات دارو و تجهیزات پزشکی به صورت بالک و بسته بندی موجب صرفه جویی ۳۰ درصدی ارز در کشور می شود، گفت: مسئولان مربوطه باید هرچه سریع تر نسبت به اجرایی شدن این امر تمام تلاش خود را کرده و واردکنندگان را یاری کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، معصومه پاشایی بهرام، با اشاره به اهمیت صرفه جویی ارزی در واردات دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: یکی از موارد اساسی در وضعیت کنونی بحث صرفه جویی ارزی است، از این‌رو واردکنندگان دارو  و مکمل‌ها باید در وضعیت بحران ارزی، اقدام به واردات این محصولات به صورت بالک و بسته بندی در داخل کشور کنند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه واردات دارو و تجهیزات پزشکی به صورت بالک و بسته بندی موجب صرفه جویی ۳۰ درصدی ارز در کشور می شود، افزود: مسئولان مربوطه باید هرچه سریع تر نسبت به اجرایی شدن این امر تمام تلاش خود را کرده و واردکنندگان را یاری کنند.

وی تصریح کرد: قطعا اگر با تلاش ها در واردات دارو و تجهیزات پزشکی یک درصد صرفه جویی ارزی صورت گیرد، به طور حتم ما برای تحقق این مسئله تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha