۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
ضرورت تسهیل سرمایه‌گذاری در آذربایجان ‌غربی و حمایت از سرمایه گذاران
استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

ضرورت تسهیل سرمایه‌گذاری در آذربایجان ‌غربی و حمایت از سرمایه گذاران

ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر عزم جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات صادر کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: مدیران در راستای رفع موانع تولید و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش بازار، محمدمهدی شهریاری امروز در هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ارومیه افزود: رونق تولید و بهبود وضعیت اشتغال در گرو رفع موانع تولید از سوی دستگاه‌های اجرایی و همراهی آنان با بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی نیز نسبت به احصا و اطلاع‌رسانی مشکلات تولید و صادرات خود جهت پیگیری‌های لازم از طریق متولیان استانی و ملی اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در این جلسه ضمن بررسی مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان، دستور لازم جهت بهبود فضای کسب و کار در استان را صادر کرد.

معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه بر ضرورت حمایت سیستم بانکی از تولید تاکید کرد و گفت: بانک‌ها باید همراهی و حمایت جدی‌تری از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید باید تسهیلات بانکی را به موقع پپرداخت کرده و از بروکراسی زاید اداری دوری کنند.

همچنین در این جلسه گزارشی در خصوص ردیف‌های ملی کمک‌های فنی و اعتباری و سهم استان و نیز سهم آذربایجان‌غربی از تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ برای رونق تولید و اشتغال توسط رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی ارائه شد.

کد خبر: ۲٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha