۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کرونا یک‌هزار میلیارد تومان به تاسیسات گردشگری مازندران خسارت زد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

کرونا یک‌هزار میلیارد تومان به تاسیسات گردشگری مازندران خسارت زد

ساری- فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: شیوع بیماری کرونا سبب شد تا یک هزار میلیارد تومان بابت کنسلی رزو مراکز اقامتی خسارت به تاسیسات گردشگری استان وارد شود.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خسارت های ناشی از شیوع کرونا به بخش گردشگری مازندران اظهار داشت: کنسلی رزو هتل ها و مجموعه های گردشگری بیش از یک هزار میلیارد تومان به این بخش خسارت وارد کرده است.

وی افزود: میزان خسارت ها تا پایان سال گذشته ۵۵۰ میلیارد تومان بود که اکنون به هزار میلیارد تومان رسیده است و همچنان مردم واهمه و ترس از اقامت در مراکز گردشگری دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه به رغم بازگشایی برخی مراکز اما همچنان مردم برای اقامت و استفاده در آن استرس دارند، گفت: بزرگترین ضربه کرونا به بخش گردشگری و حمل و نقل وارد شده است.

فرزانه با اشاره به ایجاد زیرساخت ها برای اسکله های تفریحی در استان گفت: در ۱۴۳ نقطه ساحلی مجوزها بدون نام از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات فراروی هتل بین المللی و پنج ستاره آراز نوشهر گفت: مشکلات فراروی این دستگاه در حال بررسی است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اینکه برخی تاسیسات گردشگری در استان دچار انحراف شده است، گفت: مجموعه بومگردی ننه گل ابرو در چالوس دچار انحراف در ساخت تاسیسات شده و این مجموعه سوء استفاده کرده است.

کد خبر: ۲۶٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha