۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان پاداش به کشاورزان همدانی برای مصرف بهینه برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان پاداش به کشاورزان همدانی برای مصرف بهینه برق

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از پرداخت ۲.۵ میلیارد تومان پاداش به کشاورزان همدانی برای مصرف بهینه برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، شیرزاد جمشیدی بعدازظهر پنج شنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت هفته صرفه جویی در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد، گفت: اگر مشترکین خانگی الگوی مصرف برق را از ابتدای خرداد تا پایان شهریورماه رعایت کنند و کاهش مصرف برق را در کنتورهای آنها شاهد باشیم مشمول تخفیف می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه از مهرماه سال گذشته قبوض کاغذی پرداخت هزینه برق مصرفی حذف شده است، گفت: از ۵۹۶ هزار و ۷۸ مشترک خانگی ۵۷۳ هزار و ۱۷۷ مشترک الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۱ هزار و ۶۴۵ مشترک مشمول تخفیف شده‌اند و ۱۱۰ میلیون تومان پاداش گرفته‌اند، گفت: ۲۲ هزار و ۹۰۰ مشترک برق در استان همدان الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

جمشیدی با بیان اینکه در بخش اداری نیز ۸۱ مشترک در سراسر استان همدان در صرفه جویی برق همکاری داشته ند و یک مگاوات میزان مصرف برق این ادارات کاهش یافته است، گفت: به این ۸۱ مشترک نیز ۴۸ میلیون تومان پاداش پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۵۴ مشترک تجاری نیز ۲۶ میلیون تومان پاداش و تخفیف دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی مشترکان در استان همدان مولد برق دارند که در مواقع اضطراری از مولد برق استفاده می‌کنند، گفت: این مولدها در مواقع نیاز به کار گرفته می‌شود که ۲۳۵ میلیون تومان پاداش به این مشترکان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به تمام مشترکان برق در استان همدان پاداش و تخفیف داده شده که دو و نیم میلیارد تومان آن سهم کشاورزان بوده است، اظهار کرد: صنایع استانی ۵۴۹ میلیون تومان مشمول پاداش شدند که از همکاری آنها قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در ساعات غیر اوج مصرف نیز مشترکان باید برق را به درستی مصرف کنند، اظهار کرد: اقلیم استان همدان به نحوی است که به کولر گازی احتیاج ندارد و اگر هم مشترکینی از این وسیله سرمایشی استفاده می‌کنند بهتر است دمای آن را افزایش ندهند.

وی با بیان اینکه دور کند کولرهای آبی جوابگوی آب و هوای استان همدان است و نباید با استفاده بیش از حد تنش در مصرف برق ایجاد کرد، گفت : برای کاهش تلفات شبکه‌های برق برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر: ۲۶٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha