۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
خط تولید رباتیک قطعات خودرو در قزوین به بهره‌برداری رسید
با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت:

خط تولید رباتیک قطعات خودرو در قزوین به بهره‌برداری رسید

قزوین- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین از خط تولید رباتیک قطعات خودرو بهره برداری کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین مدرس خیابانی بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر یکروزه به همراه هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی از  چند واحد تولیدی و صنعتی استان قزوین بازدید کرد.

مدرس امروز بعد از بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان از دو واحد بهره برداری کرد.

سرپرست وزارت صمت از واحد تولیدی پلی اتلین در قزوین بهره برداری کرد
سرپرست وزارت معدن صنعت، معدن و تجارت امروز در قزوین از شرکت صنعت پلاست آبیار که در حوزه تولید پلی اتیلن تک لایه با سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد تومانی و ۲۳۸ هزار یورویی بهره برداری کرد که با آغاز به کار این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۳۰ نفر از مردم را فراهم کرده است.

بهره برداری از این واحد تولیدی میتواند با ایجاد زمینه‌های صادرات محصول به کشورهای همسایه ارزآوری خوبی برای استان قزوین ایجاد کند.

این واحد تولیدی  در زمینه تولید انواع محصولات یکبار مصرف، شیلنگ‌ها و نایلون فعالیت می‌کند و امروز قرار دادهایی برای صادرات محصول این شرکت به کشورهای عراق، افغانستان، قرقیزستان، کویت و قطر صورت گرفته است.

خط تولید رباتیک قطعات خودرو در قزوین به بهره‌برداری رسید

همچنین مدرسی امروز از  واحد تولیدی پلاسکو کار سایپا با تولید انواع قطعات پلاستکی خودرو بهره برداری کرد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این بازدید طرح توسعه خط تولید رباتیک قطعات خودرو در شرکت پلاسکو کار سایپا را با اعتباری ۴۱ میلیارد تومانی و سه و نیم میلیون یورویی به بهره برداری رساند.

این واحد تولیدی که زمینه اشتغال ۶۶۱ نفر را در استان قزوین فراهم کرده است انواع قطعات پلاستیکی خودرو را تولید میکند که امروز با بهره برداری از خط تولید رباتیک این قطعات گامی موثر در زمینه  افزایش کیفیت و کمیت تولید در این حوزه در کشور برداشته شد.

کد خبر: ۲۶٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha