۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
 ۱۲۰ میلیارد تومان بسته تشویقی برای مشترکین در زنجان اعمال شد
مدیرعامل توزیع برق زنجان:

۱۲۰ میلیارد تومان بسته تشویقی برای مشترکین در زنجان اعمال شد

زنجان- مدیرعامل توزیع برق زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بسته تشویقی درزنجان اعمال شد گفت: طی سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان بسته تشویقی در مشترکین صنعتی و ۷۰ میلیارد تومان بسته تشویقی در مشترکین صنعتی که اصول مصرف را رعایت کردند، اعمال شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا علیزاده ظهر پنج شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه از اول تا هفتم تیرماه هفته صرفه جویی نامگذاری شده است، گفت: شهروندان مصرف برق را رعایت کنند تا مشمول بسته های تشویقی شوند. 

وی برق  را عامل کلیدی در رونق اقتصادی کشور اعلام کرد و یاد آورشد: در سال جهش تولید برق نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی،اجتماعی و رفاه اجتماعی جامعه دارد.

مدیرعامل توزیع برق زنجان، گفت: شرکت توزیع برق استان زنجان سیاست‌های تشویقی را برای بخش‌های مختلف اجرا می‌کند و در این میان هفت برنامه تشویقی برای بخش صنعت در قالب تفاهم نامه پیش بینی شده و برای بخش خانگی هم بسته‌های تشویقی پیش بینی شده و ۱۶ درصد افزایش بهای قبوض خانگی برای مشترکینی که اصول مصرف را رعایت نکنند اعمال می شود.

علیزاده با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه برق مصرفی ۱۵۰ نفر از مشترکین سبز استان زنجان توسط این شرکت به مدت یکسال تقبل می‌شود ، ابراز کرد: در سالجاری هم مشترکین مصرف برق را مدیریت کنند تا مشمول بسته‌های تشویقی شوند. 

وی با بیان اینکه در استان زنجان عمده ترین مصرف کننده برق بخش صنعت است ، تصریح کرد: ۵۲ درصد از کل مصرف انرژی به بخش صنعت، ۱۹ درصد به بخش کشاورزی و ۱۸ درصد به بخش خانگی اختصاص دارد.

مدیرعامل توزیع برق زنجان،با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان بسته تشویقی درزنجان اعمال شد ،گفت: طی سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان بسته تشویقی در مشترکین صنعتی و ۷۰ میلیارد تومان بسته تشویقی در مشترکین صنعتی که اصول مصرف را رعایت کردند، اعمال شد.

علیزاده تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود مصرف برق را مدیریت کنند.

کد خبر: ۲۶٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha