۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
قیمت ۱۰۰ قلم کالا در آذربایجان شرقی تثبیت شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی:

قیمت ۱۰۰ قلم کالا در آذربایجان شرقی تثبیت شد

تبریز- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قیمت ۱۰۰ قلم کالا در استان بعد از افزایش قیمت بنزین تثبیت شده است.

به گزارش بازار، احد یوزباشی در جلسه شورای اداری ملکان افزود: بعد از افزایش قیمت بنزین خیلی ها منتظر افزایش قیمت کالاهای اساسی بودند اما با تدبیر وبرنامه ریزی دقیق ضمن جلوگیری از افزایش قیمت ها، حتی ۳۰ قلم از کالاهای اساسی نیز با کاهش قیمت روبروشده است.

وی نظارت دقیق و شفاف به قیمت در بازار را منوط به راه اندازی صندوقهای مکانیزه عرضه و تقاضا در بازار دانست و گفت: خوشبختانه این ساز و کار در بازار پوشاک و لوازم خانگی شروع شده است و در بقیه کالاها نیز باید انجام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در مورد افزایش محصولات فولاد نیز گفت: این افزایش به علت افزایش قیمت ارز و همچنین صادرات این محصول است.

یوزباشی در رابطه با نهاده های دامی نیز افزود: به حد کافی خوراک دام و طیور در انبارها موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این جلسه نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه ها در زمینه هدایت افکار عمومی افزود: متاسفانه پوشش شبکه های مختلف در این شهرستان ضعیف است وحتی ۵۰ درصد روستاهای شهرستان فاقد این پوشش هستند.

سلمان خدادادی تصریح کرد: تا زمانی که سخت افزار لازم برای مقابله با شبکه های معاند را نداشته باشیم دشمن در رسیدن به اهداف خود موفق عمل خواهد کرد.

در حاشیه این مراسم اداره تعزیرات حکومتی ملکان افتتاح و رستمی به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

کد خبر: ۲٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha