۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
۷۰۰ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار انجام شد
رئیس سازمان صمت قم:

۷۰۰ مورد بازرسی در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار انجام شد

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۷۰۰ مورد بازرسی طی هفته آخر خردادماه امسال در قم بر بازار کالاهای اولویت‌دار و نحوه توزیع آن‌ها انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، محمود سیجانی بیان کرد: بر اساس برنامه‌های ابلاغی، تمرکز بازرسی‌ها بر کالاهای اولویت‌دار و نظارت جدی بر فرآیند تأمین و توزیع آن‌ها در طول هفته، در دستور کار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه بازرسان این سازمان بر نحوه تأمین و توزیع کالاهای اولویت دارد همچون لوازم‌خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی، برنج، شکر، نهادهای دامی و لاستیک در بازار قم اقدام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: در جریان ۷۰۰ مورد بازرسی از نحوه تأمین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار استان، ۱۶ پرونده تخلف به ارزش ۱۵۳ میلیون ریال کشف و برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

وی گفت: روند نظارت بر تأمین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در بازار قم، طی هفته‌های آینده نیز ادامه می‌یابد و مردم می‌توانند گزارش خود از تخلف واحدهای عرضه‌کننده این کالاها را برای رسیدگی به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

سیجانی افزود: در همین راستا برای مدیریت بهتر بازار قم، تأمین و توزیع به هنگام کالاهای اولویت‌دار به‌منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم به کالاهای موردنیاز خود باقیمت قابل قبول، دنبال می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پرونده‌های تخلفات صنفی تشکیل شده را به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند، ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه عرضه کالاهای احتکار شده مکشوفه برعهده مراجع قانونی است.

کد خبر: ۲۶٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha