۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
آب مورد نیاز مجتمع فولاد سازی سفید دشت از پساب تامین می شود
رئیس صمت چهارمحال و بختیاری:

آب مورد نیاز مجتمع فولاد سازی سفید دشت از پساب تامین می شود

شهرکرد- رستمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: آب مورد نیاز مجتمع فولاد سازی سفید دشت از پساب شهر بروجن تامین می شود.

سجاد رستمی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه آب مورد نیاز مجتمع فولاد سازی سفید دشت از پساب شهر بروجن تامین می شود، اظهار داشت: بهره گیری از آب فاضلاب شهر بروجن برای فولادسازی در مجتمع فولادسازی سفید دشت مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: ۱۰۰ لیتر آب بر ثانیه برای این بخش صنعت از محل تصفیه خانه فاضلاب بروجن تامین خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با راه اندازی واحد تصفیه اولترا فیلتراسیون تمام آب مورد نیاز این کارخانه از پساب شهر بروجن تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه فولاد سازی سفید دشت یکی از مهمترین پروژه های صنعتی چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: راه اندازی تمام فاز های این کارخانه زمینه ساز توسعه بیشتر صنعت فولادی سازی در این استان می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از ۷۳ هزار تن آهن اسفنجی طی سال جاری در این کارخانه تولید شد.

 کارخانه فولاد یک میلیون تنی سفید دشت دارای سه فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی است و به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرحهای هفتگانه فولاد کشور به شمار می رود.

کد خبر: ۲۵٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha