۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
پروژه ریلی «رشت- انزلی- آستارا» تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می شود
استاندار گیلان:

پروژه ریلی «رشت- انزلی- آستارا» تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می شود

رشت - استاندار گیلان گفت: بخش اعظمی از پروژه راه آهن «رشت- انزلی- آستارا» تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع اظهار داشت: پروژه های مهمی که قرارگاه در استان عهده دار آن است با روحیه جهادی و در کنار دولت درحال اجراست و پروژه راه آهن «رشت-آستارا» به لحاظ اثرگذاری در ارتقاء مبادلات تجاری، کوتاه کردن مسیر و کاهش هزینه‌های کریدور شمال-جنوب بسیار حائز اهمیت است.

 وی به پیگیری مستمر رئیس جمهوری از روند پیشرفت پروژه راه آهن «رشت- انزلی- آستارا» و تاکید بر اتمام بخش اعظمی از آن تا پایان دولت دوازدهم اشاره و اضافه کرد: برای تسریع در عملیات اجرایی مانعی وجود ندارد و انتظار می‌رود قرارگاه ماشین آلات موردنیاز را تقویت کند.

استاندار گیلان همچنین تکمیل سد پلرود را گامی مهم در تامین آب کشاورزی و آشامیدنی مردم رودسر و دیگر شهرهای شرق استان عنوان و اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه به تازگی از این پروژه بازدید کرده و قول مساعد تزریق منابع اعتباری داده و امیدواریم سریعتر شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و خادمان‌شان علیرغم تشدید تحریم‌های غیرقانونی دنیای استکبار، با وفاق، همدلی و انسجام پایبند به آرمان های انقلاب هستند، گفت: مردم گیلان نیز علاوه بر پیشینه غنی فرهنگی همواره پرنشاط و امیدوار بوده و هستند که امیدواریم موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آوریم.

کد خبر: ۲۵٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha