۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
ظرفیت نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با ۵ میلیون یورو ارتقا یافت
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت نیروگاه‌های برق حرارتی:

ظرفیت نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با ۵ میلیون یورو ارتقا یافت

شاهرود- مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت نیروگاه‌های برق حرارتی با بیان اینکه ارتقای ظرفیت نیروگاه شهید بسطامی شاهرود با اعتبار پنج میلیون یورویی انجام شد، گفت: این طرح با مشارکت بخش خصوصی به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اسماعیل نمازی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح افزایش ظرفیت نیروگاه شهید بسطامی شاهرود و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی سالن جلسات نیروگاه، با بیان اینکه اجرای طرح افزایش ظرفیت نیروگاه با مشارکت بخش خصوصی انجام شد، بیان کرد: این طرح باعث می‌شود که دوره‌های تعمیرات واحدها نیز افزایش یافته و هزینه‌ها در این نیروگاه کاهش یابد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح می‌تواند منجر به بهره‌برداری بهتر از نیروگاه شود، افزود: در مجموع برای این طرح حدود پنج میلیون یورو از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت نیروگاه‌های برق حرارتی گفت: طرح  افزایش ظرفیت نیروگاه شاهرود توانست دو درصد راندمان کل مجموعه نیروگاهی مذکور را ارتقا دهد. 

نمازی با بیان اینکه مجموعاً چهار واحد نیروگاهی در سطح استان سمنان تا پایان سال ۹۹ افزایش ظرفیت خواهند یافت، بیان کرد: ارتقای افزایش توان نیروگاه شاهرود به میزان ۲۱ مگا وات یکی از این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه سه طرح دیگر نیز ۲۱ مگاوات به توان نیروگاهی شاهرود و سمنان می افزایند، بیان کرد: این طرح‌ها در ارتقای خدمت رسانی به مردم در زمینه صنعت برق موثر است.

کد خبر: ۲۵٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha