۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
احیای کارخانجات و کارگاه های رو به تعطیل در اولویت باشد
نوش آبادی:

احیای کارخانجات و کارگاه های رو به تعطیل در اولویت باشد

قرچک- نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای کارخانجات و کارگاه های رو به تعطیل در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین نوش آبادی ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری قرچک در سال ۹۹ که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: احیای کارگاه ها و کارخانجات رو به تعطیل قرچک از برنامه های اولویت دار در این شهرستان است، که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، تجهیز بیمارستان شهید ستاری، توسعه امکانات حمل و نقل و راه و ترابری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری و درون شهری، پیگیری حمل و نقل ریلی و مترو، تقاطع‌های غیرهمسطح، توسعه مراکز اشتغال و کارآفرینی و توسعه منابع آب پایدار جزو اولویت‌های قرچک است.

نوش آبادی همچنین از ادارات قرچک خواست، با رتبه بندی نیازهای اولویت دار این شهرستان در جهت رفع آن ها تلاش کنند و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم و این فاصله به دلیل عملکرد بد ما مسئولین ایجاد شده است و مردم را نگران خواهد کرد.

وی با بیان این که نباید با پرداختن به حاشیه ها از تلاش برای امور اصلی و مهم باز بمانیم، گفت: بنده برای جبران عقب ماندگی ها آمده ام و در پی حاشیه نیستم و منافع مردم را بر منافع خود، حزب و جریانات سیاسی ترجیح می دهم.

کد خبر: ۲۵٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha