۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
۳۴ هزار متر زمین شهرک محمودآباد قم به یک سرمایه‌گذار خارجی واگذار شد
استاندار قم خبر داد؛

۳۴ هزار متر زمین شهرک محمودآباد قم به یک سرمایه‌گذار خارجی واگذار شد

قم - سرمست، استاندار قم گفت: قراردادی با یک سرمایه گذار خارجی منعقد و ۳۴ هزار متر مربع زمین در شهرک صنعتی محمودآباد قم به این سرمایه گذار واگذار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهرام سرمست ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن ارائه جزئیاتی از این سرمایه‌گذاری صورت گرفته، بیان کرد: این سرمایه‌گذار خارجی سال گذشته پس از اخذ مجوزهای لازم و با سرمایه گذاری اولیه دو میلیون دلاری، فعالیت خود در زمینه ساخت انواع قالب‌های کفش، صندل، دمپایی و دیگر محصولات مورد نیاز صنعت کفش کشور در شهرک صنعتی محمود آباد قم را آغاز کرد.

استاندار قم با بیان اینکه واحد صنعتی مذکور در فاز نخست برای ۳۰ نفر اشتغال مستقیم داشته است، از تصمیم سرمایه گذار برای توسعه فعالیت‌های خود خبر داد و گفت: پیرو این تصمیم و پس از بررسی طرح توسعه جدید این شرکت، تأمین زمین مورد نیاز به مساحت ۳۴ هزار متر مربع از اراضی محمودآباد تصویب و قرارداد واگذاری منعقد شد.

شهرک صنعتی محمودآباد به عنوان یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی استان قم با وسعتی بالغ بر ۷۰۰ هکتار در بخش قمرود و در مجاورت اتوبان و جاده ترانزیتی (جاده قدیم) قم – تهران واقع شده است.

استقرار این شهرک در منطقه کمتر توسعه یافته کشور از یک سو و خارج بودن از محدوده ۱۲۰ کیلومتری تهران از سوی دیگر موجب برخورداری واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی از
معافیت ۱۰ ساله مالیات بر درآمد (مالیات با نرخ صفر درصد) شده است.

کد خبر: ۲۵٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha