۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان فعال است
استاندار گیلان:

۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان فعال است

رشت - استاندار گیلان از فعالیت ۱۱۰ هزار واحد صنفی در استان خبر داد و گفت: فعالان صنفی در دوران کرونایی فعالیت های خوبی داشتند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ارسلان زارع در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با تبریک مناسبت روز اصناف و قدردانی از تلاش‌های ۱۱۰ هزار واحد صنفی فعال گیلان افزود: فعالان صنفی در ایام کرونایی همراهی و همکاری خوبی با مجموعه خدمتگزاران مردم در دولت داشتند.

وی بر لزوم در کنار یکدیگر بودن به منظور عبور از فراز و نشیب های دوره گذار در کشور تاکید و تصریح کرد: در شرایط آرامش و ثبات، فعالیت ها به خوبی انجام می شد و این انتظار است در فراز و نشیب ها نیز برای هدایت کشتی، در کنار هم باشیم.

استاندار گیلان به همراهی بخش اعظم اصناف با مردم و دولت بر اساس اخلاق، عدالت و انصاف اشاره کرد و گفت: برخی سودجویان نیز در بعضی مواقع، دست به احتکار کالاهایی می زنند که در این شرایط، انتظار مردم تشدید نظارت و بازرسی هاست.

وی با بیان اینکه بازرسی‌های سرزده ناظران و برخورد با تخلفات، آرامش خاطر را به جامعه منتقل می‌کند، افزود: با تلاش خدمتگزاران مردم هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد.

زارع در خاتمه سخنانش به اقدامات صورت گرفته در جهت صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها در بخش دولتی اشاره و این انتظار را مطرح کرد که در دیگر بخش ها نیز مصرف بهینه مورد توجه باشد.

کد خبر: ۲۵٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha