۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
سیستم بانکی آذربایجان غربی در حمایت از بخش تولید عملکرد ضعیفی داشته است
استاندار آذربایجان غربی:

سیستم بانکی آذربایجان غربی در حمایت از بخش تولید عملکرد ضعیفی داشته است

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: سیستم بانکی آذربایجان غربی در حمایت از بخش تولید و اشتغالزایی عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر حمایت ویژه بانک ها از بخش های تولیدی گفت: در سال جهش تولید، حمایت بانک ها را می توان یکی از ارکان مهم برای بهبود فضای کسب و کار و افزایش تولیدات و اشتغال زایی دانست.

وی ادامه داد: در سال گذشته، بانک های استان، عملکرد ضعیفی در حمایت از تولید و اشتغال داشته و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، در زمینه پرداخت تسهیلات به صورت قابل قبولی وارد عمل نشده اند.

شهریاری با اشاره به شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا و خسارت های وارد آمده به واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: در این شرایط سیستم بانکی باید نقش حمایتی ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: از بانک هایی که همقدم با توسعه استان پیش می روند، قدردانی می کنیم اما با بانک هایی که به بهانه های مختلف مانع روند توسعه استان می شوند، برخورد خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به افزایش آمار کرونا در استان، از مدیران واحدهای صنفی و تولیدی خواست تا نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در این مراکز اهتمام جدی داشته باشند و افزود: الزام استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها و نیز مراکز پرتجمع و برقراری مجدد محدودیت ها از جمله تصمیماتی بوده که برای کنترل کرونا در استان اتخاذ شده است.

کد خبر: ۲۵٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha