۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
اعتبارات دشتستان عادلانه تخصیص یابد/ لزوم افزایش جذب اعتبارات ملی
نماینده دشتستان:

اعتبارات دشتستان عادلانه تخصیص یابد/ لزوم افزایش جذب اعتبارات ملی

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تخصیص عادلانه اعتبارات تاکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است.

به گزارش خبرنگار بازار، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان در فرمانداری دشتستان اظهار داشت: در حالی که شاهد شرایط خاص شیوع کرونا در استان بوشهر و شهرستان دشتستان هستیم، اختصاص اعتبارات مناسب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا ضروری است.

وی اضافه کرد: توسعه در حوزه آب و برق از مطالبات و دغدغه‌های اصلی مردم در شهرستان دشتستان است که باید در حوزه اعتبارات به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به زیرساخت‌های حوزه راه شهرستان، بیان کرد: برای رفع کمبودها و تأمین نیازهای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز باید تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه در مقابل مردم متعهد و مسئول هستیم، تصریح کرد: همه این مردم اعضای خانواده ما هستند و باید هر کاری می‌توانیم برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای آنها کنیم.

رضایی با تاکید بر لزوم تلاش همه مدیران برای جذب اعتبارات ملی اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید برای تعریف و پیگیری اعتبارات ملی تلاش کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم که اعتبارت مناسب را جذب کنیم.

وی با اشاره به ابلاغ ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دشتستان در سال جاری تاکید کرد: باید تلاش شود که این اعتبار تخصیص یابد و مسئولان استانی نیز در تخصیص‌ها عادلانه رفتار کنند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در زمینه تخصیص اعتبارات مشکلی وجود دارد، نباید این محدودیت‌ها فقط شامل شهرستان دشتستان شود.

کد خبر: ۲۵٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha