۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
واگذاری ۶۷۰۰ هکتار از شهرک‌های کشاورزی به متقاضیان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی خبر داد

واگذاری ۶۷۰۰ هکتار از شهرک‌های کشاورزی به متقاضیان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، میزان واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران را تاکنون ۶۷۰۰ هکتار اعلام و پیش‌بینی کرد این میزان تا پایان سال به ۹ هزار هکتار افزایش یابد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علی‌اشرف منصوری مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی، به نوپا بودن این شرکت اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد واگذاری‌های شرکت شهرک‌های کشاورزی در دو سال اخیر بوده و همگی سرمایه‌گذاران در مسیر دریافت تسهیلات و آغاز عملیات هستند و تاکنون نیز بیش از ۱۵۰۰ هکتار در مرحله ساخت و بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت شهرک‌های کشاورزی از همه ظرفیت‌های موجود به صورت کارشناسی برای توسعه سه حوزه گلخانه‌ای، آبزی‌پروری و دام طیور استفاده می‌کند.

منصوری خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های کشاورزی مصمم است در راستای دستیابی به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای و کمک به رونق تولید، تامین امنیت غذایی، اجرای برنامه‌های مصوب اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال مستمر و پایدار و بهره‌وری از منابع آب و خاک و از همه مهمتر مقابله با جنگ اقتصادی استکبار جهانی، از کلیه ظرفیت‌های موجود به صورت کاملاً کارشناسی و مطالعه شده برای توسعه سه حوزه گلخانه‌ای، آبزی‌پروری و دام و طیور استفاده کند.

وی با ذکر برخی خدمات به سرمایه‌گذاران شهرک‌های کشاورزی از جمله تامین اراضی، انجام مطالعات، تامین تسهیلات بانکی، تسهیل در صدور مجوزها و کمک به ایجاد زیرساخت‌ها اعلام کرد که این شرکت طی دو سال اخیر در مسیر رشد و بالندگی قرار گرفته و امیدواریم با فضل الهی بزودی شاهد احیای بیش از پیش ظرفیت‌ها در سطح کشور باشیم.

کد خبر: ۲٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha