۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
اعتبار مورد نیاز برای پروژە راە آهن همدان بە سنندج  تامین شدە است

اعتبار مورد نیاز برای پروژە راە آهن همدان بە سنندج  تامین شدە است

کردستان- پروژه راە آهن همدان بە سنندج تا پایان سال‌جاری بە اتمام خواهد رسید و بنا بە گفتە مسئولان کشوری و استانی اعتبار مورد نیاز برای این پروژە کاملا تامین شدە است.

بە گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان مدیریت و برنامە ریزی کشور بە همراە استاندار کردستان و جمعی از مدیران استان امروز سه شنبه از مسیر احداث راه آهن همدان به سنندج بازدید و در جریان پیشرفت طرح قرار گرفتند.

پروژه امید بخش راه آهن که از سال ٨۵ آغاز و سرعت چندانی تا سال ۹۲ نداشت از همان سال ۹۲ رسما در صدر برنامه های مدیریت عالی استان برای پیگیری قرار گزفت و طی چند مرحله با تزریق اعتبارات مناسب تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان مدیریت و برنامە ریزی کشور گفت: سیاست دولت رساندن راە آهن بە مراکز استان‌های کشور است و در این دولت استان‌های همدان، کرمانشاە، آذربایجان غربی و گیلان به راه آهن سراسری متصل شدند.

حمیدرضا عدل افزود: در حال حاضر سیاست دولت اتمام راه آهن همدان به سنندج است و در طی دوسال گذشته اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه تامین شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و با سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ۳٨۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق شد، اظهار داشت: امسال نیز ۳۵۰ میلیارد تومان دیگر به تکمیل مسیر راه آهن همدان به سنندج تخصیص یافته و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز در فاز نهایی برای آن تامین اعتبار خواهد شد.

کد خبر: ۲۴٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha