۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
ثبت نام ۱۰۳ هزار نفر در سامانه اشتغال استان تهران
استاندار تهران خبر داد؛

ثبت نام ۱۰۳ هزار نفر در سامانه اشتغال استان تهران

تهران- استاندار تهران از ثبت نام ۱۰۳ هزار نفر در سامانه اشتغال این استان طی سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در شصت و چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و دیگر اعضا برگزار شد، طی سخنانی گفت: برش استانی تسهیلات واگذار شده به استان تهران مشخص شود.

وی گفت: باید مشخص شود، چه میزان تسهیلات در بخش کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و… چه میزان از این تسهیلات استفاده کرده است.

استاندار تهران گفت: باید مشخص شود، که دقیقاً چه میزان تسهیلات در سال ۹۹ به استان تهران تعلق می‌گیرد، ۵۶ درصد مالیات کشور توسط استان تهران تأمین می‌شود اما برخی بانک در ارائه تسهیلات رونق تولید و وام مشاغل خانگی همراهی نمی‌کنند

وی جمعیت روستایی استان تهران را شش درصد دانست و افزود: متأسفانه بانک‌های استان تهران از تکالیف تعیین شده برای پرداخت وام مشاغل خانگی خودداری می‌کنند، برای رفع مشکلات مربوط به تخصیص اعتبارات نیازمند استقرار میز استان تهران در مجموعه بانک مرکزی هستیم

محسنی بندپی افزود: بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی پویا و فعال کشور در استان تهران متمرکز هستند و امسال واحدهای صنعتی راکد و نیمه راکد به واحدهای فعال مبدل شده‌اند.

وی افزود: علی رغم همه محدودیت‌ها اعم از مالی و کمبود کادر درمانی اما در مدیریت بیماری کرونا به گونه‌ای عمل شد که هیچگاه شاهد بروز وضعیت قرمز در استان تهران نبودیم.

استاندار تهران گفت: ۱۰۳ هزار نفر در سامانه اشتغال در سال ۹۸ ثبت نام کردند که بیش از تکالیف و تعهدات استان تهران برای ایجاد اشتغال بود.

کد خبر: ۲۴٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha