۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
تقاضای دریافت تسهیلات ۴ هزار تولید کننده متضرر از کرونا در تهران به بانک ها ارجاع شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران:

تقاضای دریافت تسهیلات ۴ هزار تولید کننده متضرر از کرونا در تهران به بانک ها ارجاع شد

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:تقاضای دریافت تسهیلات چهار هزار تولید کننده متضرر از کرونا در تهران به بانک ها ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اشتغال که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه ابهامات زیادی برای استفاده از تسهیلات توسط تولید کنندگان وجود داشت، اظهار داشت: این شرایط سخت به نظر می‌رسید به ویژه در مورد تضامین، رعایت سقف بیمه و غیره که جلسه با محوریت بررسی این مشکلات برگزار و موارد مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تصویب قانون برای واحدهای تولیدی که بر اساس حفظ نیروهایی که دارند تسهیلات به آنها تعلق می گیرد، اظهار داشت: شرایط برای تولیدکننده جهت دریافت تسهیلات تسهیل شده است.

عسگری با اشاره به اینکه برای دریافت تسهیلات در استان ۱۸ هزار تقاضا در سامانه ثبت شده است گفت: چهار هزار مورد از این ۱۸ هزار عدد به بانک ها ارجاع داده شده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران  در ادامه عنوان داشت: مصوبات مربوط به حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا، بیشتر مربوط به بخش خدمات بوده و به تبع آن به حوزه های تولید سرایت کرده، بر همین اساس مصوبات بیشتر مربوط به واحدهای خدماتی و کوچک است و کمتر حوزه تولید را در بر می گرفت.

کد خبر: ۲۴٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha