۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
اعلام اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش سایپا

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش سایپا

نتایج قرعه کشی فروش یک ساله محصولات سایپا اعلام شد.

به گزارش بازار، قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا صبح امروز برگزار شد و در آن ۴۰ هزار برنده این طرح شناخته شدند.

در این طرح پیش‌فروش، ۹ مدل از خودروهای تولیدی سایپا عرضه شد و بازه زمانی تحویل خودروها در قالب طرح پیش‌فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که براساس قرعه‌کشی تعیین می‌شود.

براساس آمار ۵۹ هزار ۵۵۲ هزار نفر برای خودرو شاهین با ظرفیت ۱۰ هزار دستگاه، ٧٩ هزار و ۵۷ نفر برای ساینا اس با ظرفیت ۸ هزار دستگاه، ٢٨ هزار و سه نفر برای کوییک اس با ظرفیت ۵ هزار دستگاه، ۲۶ هزار و ۶۱۴ نفر برای کوییک دنده‌ای با ظرفیت ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه، ۱۷ هزار و ۲۹۴ نفر برای کوییک‌آر با ظرفیت ۶ هزار ۷۰۰ دستگاه، ۱۳ هزار و ۷۹ برای وانت‌های ۱۵۱ سایپا و زامیاد با ظرفیت ۲ هزار دستگاه ثبت‌نام کرده‌اند. ۱۴ هزار و ۳۹۶ نفر برای زامیاد دوگانه‌سوز، ۲ هزار ۹۲۴ نفر برای زامیاد تک‌سوز و ۲ هزار ۲۷۵ نفر برای زامیاد دیزل ثبت‌نام کرده‌ بودند.

البته ظرفیت ۲۰ درصدی هم برای رزرو در نظر گرفته شده است به نحوی که ۴۸ هزار نفر به صورت اصلی و فرعی در قرعه‌کشی امروز سایپا انتخاب شدند. مشتریان منتخب از فردا (دوشنبه ۲۶ خردادماه) به مدت ۷۲ ساعت مهلت واریز وجه به صورت‌ علی‌الحساب خواهند داشت.

اسامی برندگان قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا اینجا قابل مشاهده است.

کد خبر: ۲۴٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha