۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
خرید اینترنتی صنایع دستی در گلستان ۲ برابر شده است
استاندار گلستان:

خرید اینترنتی صنایع دستی در گلستان ۲ برابر شده است

گرگان- استاندار گلستان با بیان اینکه خرید اینترنتی صنایع دستی در گلستان دو برابر شده، گفت: باید تلاش کنیم که این میزان فروش را گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های صنایع دستی استان اظهارکرد: صنایع دستی ۱۰۰ درصد تولید ملی است و حتما باید مورد حمایت قرار گیرد.

استاندار گلستان با بیان اینکه خرید اینترنتی صنایع دستی در گلستان دو برابر شده، گفت: این اتفاق، خبر خوشی برای هنرمندان صنایع دستی است و باید تلاش کنیم که آن را گسترش دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت های روستایی استان افزود: ۵۰۰ نفر در روستای عزیز آباد، کار صنایع دستی انجام می‌دهند که این کار آنها باعث شده تا این روستا قابلیت تبدیل شدن به روستای ملی را داشته باشد.

حق شناس ادامه داد: همچنین شش بازارچه مرزی یا دائمی استان باید ماهانه در اختیار حوزه‌های مختلف صنایع دستی قرار بگیرد.

وی افزود: نیاز است، اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، انجمنی مختص هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی و هنرهای دستی تشکیل دهد که خواسته‌های این حوزه در این انجمن جمع‌بندی و پیگیری شود.

حق شناس گفت: با توجه به تنوع و ظرفیت صنایع دستی در گلستان، اتاق بازرگانی می‌تواند، کمیسیون فرعی برای صنایع دستی ایجاد کند و بانک‌ها و ادارات هم اگر قرار است، هدیه‌ای به کارکنان یا مهمانان خود بدهند از تولیدات صنایع دستی استان استفاده شود.

کد خبر: ۲۴٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha