۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
۳ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص یافت
استاندار سمنان:

۳ هزار میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان تخصیص یافت

سمنان - استاندار سمنان گفت: ۹۵ درصد از اعتبارات سفر اول رئیس‌جمهور و سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات دور دوم سفر به استان تاکنون تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر ظهر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه ۹۵ درصد اعتبارات سفر اول روحانی به استان تخصیص‌یافته است، بیان کرد: سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات دور دوم سفر نیز تاکنون ابلاغ‌شده که باید برای درست خرج کردن این اعتبارات تلاش مضاعفی کرد.

وی افزود: خوشبختانه همراهی مدیران در جذب اعتبارات سفر اول روحانی به سمنان مناسب بوده اما باید این شاخص بازهم تقویت شود.

توسعه گلخانه‌ها در اولویت هشتم توسعه

استاندار سمنان گفت: سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن به خزانه واریز شده که در اختیار وزیر صمت است که نیاز به مصوبه دارد تا این مساله حل شده و حقوق دولتی برای ایجاد زیرساخت های معادن استان به استان برگردد.

آشناگر بیان کرد: اگر زیرساخت های معادن ما در استان سمنان تامین شود، معادن به سمت فرآوری حرکت کرده و در توسعه اقتصادی استان بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: توسعه گلخانه‌ها، اولویت هشتم توسعه ما در استان است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و در مناطقی که کمبود آب وجود دارد بهره وری باید افزایش یابد.

نظارت‌ها بر کیفیت انجام پروژه‌ها در دستور کار باشد

استاندار سمنان با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، پیگیری‌های جدی را برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها در دست اقدام دارند، تاکید کرد: حل مشکلات موجود در پروژه‌های راه سازی، باید در دستور کار قرار بگیرد.

آشناگر افزود: همچنان که باید پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها روند مطلوبی داشته و بر طبق روال پیش بروند، لذا باید نظارت‌ها بر کیفیت انجام امور نیز همواره در دستور کار باشد.

وی در خاتمه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان که شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار، سرخه، آرادان و مهدیشهر و اداره کل راه وشهرسازی شرق استان که شهرستان‌های شاهرود و میامی را تحت پوشش قرار می‌دهند و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که مسئولیت استانی دارد، از ظرفیت بسیار خوب استان هستند.

کد خبر: ۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha