۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی زنجان ۳۵ درصد کاهش داشت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی زنجان ۳۵ درصد کاهش داشت

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: خوشبختانه طی سال گذشته حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی استان بیش از ۳۵ درصد کاهش دارد.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه برای کاهش حوادث کار باید خانه های بهداشت کارگری تقویت شود، گفت: به منظور ارتقاء سطح سلامت کارگران از طریق انجام مراقبت‌های بهداشتی و  ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور و جلوگیری از بروز سوانح و حوادث محیط کار در کارگاه‌ها مد نظر است.

وی با بیان اینکه  ارائه خدمات بهداشتی به کارگران الزامی است، اظهار کرد: اداره تعاون ، کار و رفاه  اجتماعی استان نظارت لازم به واحدهای تولیدی را دارد تا سلامتی کار گران تضمین شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: نظارت بر آب آشامیدنی، انجام معاینات دوره ای، انجام معاینات قبل از استخدام، تجهیزات فنی مورد توجه است.

یوسفی با بیان اینکه حوادث ساختمانی  بیشترین حوادث را دارد و در این میان کارگران و کارفرمایان باید دقت لازم در رعایت مسائل ایمنی را داشته باشند، تاکید کرد: کارگران رکن مهم اقتصاد جامعه هستند. 

وی افزود: وظیفه اصلی اداره کار تنظیم روابط کار بین کارگر و کارفرما، کمک به توسعه تولید و پیشگیری از ایجاد تنش در محیط‌های کارگری است و در این زمینه هم استان موفق عمل کرده‌ایم. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، ابراز کرد: خوشبختانه طی سال گذشته حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی استان بیش از ۳۵ درصد کاهش دارد و از سال ۹۲ تاکنون هم به صورت محسوسی کاهش داشته است.

کد خبر: ۲۴٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha