۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
شمار پروازهای فرودگاه ساری به ۵۶ سورتی رسید
مدیرکل فرودگاه مازندران مطرح کرد:

شمار پروازهای فرودگاه ساری به ۵۶ سورتی رسید

میاندرود - وطنخواه،مدیرکل فرودگاه های مازندران برنامه جدید پروارزی فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری را اعلام کرد و گفت: شمار پروازها به ۵۶ سورتی در این فرودگاه رسیده است.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام برنامه پروازی شماره ۱۶ فرودگاه بین المللی ساری اظهار داشت: روز شنبه شرکت های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در مسیرهای مشهد - ساری - بالعکس و تهران ساری شش پرواز رفت و برگشت انجام می دهند و و در روز یکشنبه نیز  شرکت های هواپیمایی آسمان، کاسپین و اتا و ایران ایر در مسیرهای عسلویه - ساری - عسلویه، ساری - شبراز، ساری - مشهد و تهران - ساری - بالعکس در مجموع هشت سوری پرواز انجام می دهند.

وی افزود: همچنین در روز دوشنبه شرکت های هواپیمایی وارش، ایران ایر شش پرواز در مسیرهای مشهد - ساری - بالعکس، ساری - اصفهان - بالعکس و ساری تهران و در روز سه شنبه نیز ایرلاین های وارش، آسمان، ایران ایر در مجموع ۱۰ پرواز به مسیرهای مختلف از جمله کیش، مشهد، تهران، اهواز به صورت رفت و برگشت انجام می دهند.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه شش سورتی پرواز توسط شرکت های هواپیمایی آسمان و ایران ایر به مقصدهای مشهد، تهران، تبریز و در روز پنجشنبه نیز هشت پرواز به مسیرهای مختلف تهران، اصفهان، شیراز و مشهد از این فرودگاه انجام می شود.

وطنخواه یاداور شد: در روز جمعه نیز ۱۲ سورتی پرواز به مسیرهای مشهد، کیش، تبریز، بندرعباس، اهواز و تهران توسط شرکت های هواپیمایی مختلف در فرودگاه ساری انجام می شود.

سه فرودگاه در مازندران فعالیت دارد.

کد خبر: ۲۴٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha