۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
۸۵ درصد تعهد اشتغال در استان تهران محقق شد/ ثبت نام ۱۶۰هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری
طی سال ۹۸؛

۸۵ درصد تعهد اشتغال در استان تهران محقق شد/ ثبت نام ۱۶۰هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری

تهران- استاندار تهران گفت: ۸۵ درصد تعهد ایجاد اشتغال طی سال ۹۸ در استان تهران محقق شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اشتغال که با حضور منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و اعضای کارگروه در استانداری تهران برگزار شد برگزار شد، اظهار داشت: تعهد ایجاد اشتغال طی سال ۹۸ در استان تهران ۹۶ هزار شغل بود که طبق آمار ۸۵.۲ درصد آن محقق شده است.

محسنی بندپی با بیان اینکه میزان فعالیت شرکت های دانش بنیان ثبت نشده است، افزود: ۱۵ درصد باقی مانده از محقق نشدن تعهد اشتغال استان مربوط به استارت آپ ها است.

استاندار تهران در خصوص اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال بیان داشت: مشکلاتی در زمینه پرداخت تسهیلات وجود داشت که برخی شروط مورد بازنگری قرار گرفته تا افراد و واحدهای بیشتری از تسهیلات لازم برخوردار شوند و به مدار فعالیت بازگردند.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات در زمان کرونا بیشترین آسیب را دیده است گفت: بیشترین اختصاص وام به حوزه خدمات اختصاص یافته که شامل تعطیلی هتل‌ها واحدهای پذیرایی، تورهای گردشگری شده است و برای دریافت بیمه بیکاری از ۷۵۰ هزار نفر ثبت‌نام شده که ۱۶۰ هزار نفر مربوط به استان تهران و از این تعداد ۱۱۰ هزار نفر مربوط به شهر تهران هستند.

کد خبر: ۲۴٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha