۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
پیش‌بینی بسته‌های تشویقی برای تلاش‌گران عرصه صادرات غیر نفتی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

پیش‌بینی بسته‌های تشویقی برای تلاش‌گران عرصه صادرات غیر نفتی

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جهش تولید، ارزیابی مدیران با اعداد و ارقام صادرات غیر نفتی انجام می‌شود و بسته‌های تشویقی نیز برای تلاش‌گران عرصه صادرات غیر نفتی پیش‌بینی شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: افزایش صادرات غیر نفتی رونق تولید و اشتغال زایی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله کشور بحث عملیاتی شدن شعار سال با نگاه به کالاهایی است که ارزش صادراتی دارند، گفت: در پرداخت تسهیلات بانکی در رتبه نخست کشور قرار داریم و در استان ما نیز پرداخت تسهیلات بیشتر از منابع است و این نشان دهنده گشاده دستی بانک های استان است.

کلانتری افزود: ما از سرمایه برای رشد و توسعه استان به صورت قاطع حمایت کرده و افزایش تعداد سرمایه گذاری در استان نیز نشان دهنده عملکرد مطلوب و همکاری بخش خصوصی و بانک های عامل است.

وی تصریح کرد: در استان کاری انجام شده و به دولت ارائه کرده ایم و دولت نیز همان کار را به عنوان الگو به سایر استانداران اعلام و ابلاغ کرده و این این کار اتفاق کم نظیری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان ظرفیت این را دارد که در حوزه های مختلف به عنوان الگو معرفی شود، افزود: تا زمانی که تولیدکنندگان در مسیر سیاست دولت و نظام گام بردارند با تمام وجود از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha