۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
۸ هزار نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل ثبت‌نام کردند
معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان اردبیل:

۸ هزار نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل ثبت‌نام کردند

اردبیل - باباخانی، معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل انجام‌شده که هشت هزار نفر در اردبیل در این مرحله ثبت‌نام کردند.

شهرام باباخانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن با تدبیر وزیر راه و شهرسازی از نیمه دوم سال گذشته شروع‌شده و ما در استان اردبیل تلاش کردیم تا اراضی مورد نیاز را برای ساخت مسکن تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول ثبت‌نام در سال گذشته انجام شد که با توجه به محدودیت‌ اراضی در ساخت مسکن مهر و شرایط ثبت‌نام کنندگان از ۵۳۰ نفر ثبت‌نام کننده شرایط ۱۴۰ نفر تائید شد تا اقدام به تکمیل پرونده و مراحل ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: به دنبال انجام این فرآیند از طریق وزارت راه و شهرسازی پیامکی به متقاضیان واجد شرایط ارسال شد تا اطلاعات خود را به شکل کامل و نهایی ثبت کرده و در این طرح مشارکت داشته باشند.

باباخانی گفت: مرحله دوم ثبت‌نام نیز در سال جاری انجام شد که در این مرحله نیز هشت هزار نفر در شهر اردبیل ثبت‌نام کردند که افراد واجد شرایط و تائید شده باید منتظر دریافت پیامک از طریق وزارت راه و شهرسازی باشند تا آن‌ها نیز اطلاعات خود را در سامانه موردنظر ثبت و تکمیل کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی‌که زمین مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن مازاد بماند مرحله سوم ثبت‌نام و معرفی واجدین شرایط را شاهد خواهیم بود تا در مجموع افراد فاقد مسکن به‌ویژه جوانان و مزدوجین جدید از این شرایط برای خانه‌دار شدن استفاده کنند.

کد خبر: ۲۳٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha