۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
افزایش ۴۵ درصدی خرید اینترنتی محموله‌های پستی در خراسان شمالی
مدیرکل پست خراسان شمالی:

افزایش ۴۵ درصدی خرید اینترنتی محموله‌های پستی در خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: با توجه به شیوع کرونا و پویش «در خانه بمانیم» مرسولات خرید اینترنتی استان در دو ماه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، علی اکبر خانی افزود: در این مدت مرسولات اینترنتی صادره از استان یک هزار و هشت فقره و مرسولات وارده اینترنتی نیز ۱۱ هزار و ۸۷۳ فقره  مرسوله خرید اینترنتی بوده است.

وی گفت: همچنین در دو ماهه امسال ۶۰ هزار و ۷۱۲ فقره مرسوله ثبتی دریافتی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰.۷ در صد رشد داشته است.

مدیرکل پست خراسان شمالی با بیان اینکه رشد بسیار خوبی در ترافیک بسته و امانت داشته‌ایم، اظهار داشت: در دو ماه امسال ۲۲ هزار و ۷۱ فقره بسته و امانت توسط پست استان قبول و ارسال‌شده است که این شاخص در مدت مشابه سال گذشته هفت هزار و ۷۲۶ فقره بوده است.

خانی تأکید کرد: شاخص ترافیک بسته و امانت در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۸۵ درصد رشد دارد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی و افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده خراسان شمالی ، کارکنان پست به‌ صورت تمام‌ وقت و با شیفت‌های اضافی تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی به کار گرفته‌اند.

مدیرکل پست خراسان شمالی تصریح کرد : همه این مرسولات در چندین نوبت در مرحله قبول و توزیع ضدعفونی می‌شود و مردم می توانند با خیال راحت مرسوله‌ها را از نامه‌رسان‌های ما تحویل بگیرند.

کد خبر: ۲۳٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha