۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی ایجاد می شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان جنوبی ایجاد می شود

بیرجند- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: امید است بتوانیم با ایجاد این فرصت ها، خراسان جنوبی را به استانی نمونه در کشور تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت صبح پنج شنبه در فرودگاه طبس در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به خراسان جنوبی بیان کرد: بهره برداری پنج هزار واحد از طرح احداث ۱۰ هزار مسکن محرومین از جمله اهداف سفر به این استان است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو هزار واحد را تحویل داده ایم، گفت: همچنین کلنگ احداث پنج هزار واحد مسکونی دیگر برای بر زمین می خورد که اولویت احداث این واحدها در مناطق محروم و نیازمند است.

نوبخت ادامه داد: برای توسعه و جهش تولید در خراسان جنوبی، طرح هایی پیش بینی شده که در قالب تفاهم نامه منعقد خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان خبر داد و افزود: امید است بتوانیم با ایجاد این فرصت شغلی، خراسان جنوبی را به استانی نمونه در کشور تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: پنل خورشیدی برای هفت هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده و علاوه بر آن پنج هزار نفر دیگر از طریق تفاهم‌نامه مرتبط با صنایع‌دستی داریم که زمینه اشتغال ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر فرصت دیگر به استان اضافه می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه در سفر قبلی به استان قرار بر این شد ۹۴۰ میلیارد تومان در راستای توسعه استان اختصاص یابد، افزود: تاکنون ۵۴۰ میلیارد تومان به خراسان جنوبی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مابقی این اعتبارات تا پایان امسال فرصت است که ما پروژه‌های زیربنایی را تقویت خواهیم کرد تا استعداد و قوه به فعلیت تبدیل شود.

کد خبر: ۲۳٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha