۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
تمامی پروژه های راهسازی فعال است/ شکست رکورد تاریخی جابجایی بار در کشور
وزیر راه:

تمامی پروژه های راهسازی فعال است/ شکست رکورد تاریخی جابجایی بار در کشور

ساری - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمامی پروژه های راهسازی در کشور و شمال فعال است، گفت: منطقه دو آزادراه تهران - شمال نیز در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی که صبح پنجشنبه برای افتتاح شش کیلومتر از پروژه چهاربانده شدن محور هراز به مازندران سفر کرده است، پس از افتتاح این پروژه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه های راهسازی در کشور و شمال فعال است و طرحی نیمه کاره نداریم درباره وضعیت طرح ها در شمال گفت: منطقه یک آزادراه «تهران - شمال» در دست بهره برداری و منطقه یک نیز فعال است.

وی یادآور شد: همچنین پروژه ساری تاکام که با پیشرفت ۳۰ درصدی طی سال گذشته از نظر وضعیت اجرا در کشور رکوردار بوده است از دیگر طرح ها به شمار می رود و ۱۷ کیلومتر از چهار بانده شدن این مسیر به زودی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در محور سوادکوه نیز دو پیمانکار خوب برای رفع گلوگاه در پل سفید و کمربندی قائمشهر به کارگیری شد و این پروژه نیز با قوت در دست اجرا است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انجام پروژه بهسازی و چهار خطه در ۷۲ کیلومتر از محور هراز، طول این مسیر در محدوده مازندران را ۱۰۱ کیلومتر بیان کرد و گفت: ۲۹ کیلومتر باقی مانده از نظر راهسازی جزو پروژه های سخت و پرهزینه و زمانبر محسوب می شود.

اسلامی با بیان اینکه بزرگترین تونل موجود در محور هراز در محدوده وانا به طول هزار و 700 متر بهره برداری شده است، در پاسخ به رفع گره ترافیکی محدوده چلاو نیز گفت: سال گذشته زیرگذری در این محدوده ایجاد شد اما به دلیل وجود معارض نتوانستیم افتتاح کنیم و اکنون این مسئله رفع شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه در هفته گذشته رکورد جابجایی بار در کشور شکسته شد، گفت: یک رکورد تاریخی در کشور ثبت شد که نشان می دهد با اتحاد و تلاش می توانیم از شرایط تحریمی عبور کنیم.

کد خبر: ۲۳٬۶۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha