۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
برخی مسئولان سرعین تیشه به ریشه گردشگری زده‌اند
مدیرعامل آب‌های گرم و معدنی سرعین:

برخی مسئولان سرعین تیشه به ریشه گردشگری زده‌اند

اردبیل- آستانی، مدیرعامل آب‌های گرم و معدنی سرعین گفت: برخی از مسئولان سرعین با تعطیلی آب‌های گرم تیشه به ریشه گردشگری سرعین زده و مانع از حضور گردشگران در تعطیلات خردادماه شدند.

رضا آستانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دهم خرداد بر اساس مصوبه ستاد کرونا در استان قرار بود استخرهای روباز و آب‌های گرم بازگشایی‌شده و در تعطیلات خردادماه شاهد پذیرش مسافران و گردشگران باشیم.

مدیرعامل آب‌های گرم و معدنی سرعین اظهار کرد: به‌رغم این مصوبه برخی از مسئولان شهرستان سرعین طی نامه‌نگاری با وزیر بهداشت اعلام کردند که امکان بازگشایی آب‌های گرم در سرعین وجود ندارد و از همین روی تعطیلی این مجموعه‌ها ادامه پیدا کرد.

آستانی افزود: با گذشت ۱۰ روز از موعد تعیین‌شده برخی از همین مسئولان کاسه داغ‌تر از آش شده و با بازگشایی برخی از آب‌های گرم دنبال تبلیغات هستند تا با شویی که اجرا می‌کنند، ادعای بازگشایی آب‌های گرم را بعد از تعطیلات نیمه خرداد دارند.

وی با قدردانی از استاندار اردبیل، امام‌جمعه شهرستان سرعین و برخی از مدیران استانی در مساعدت برای صاحبان مجتمع‌های آب‌درمانی و همراهی با آن‌ها بیان کرد: آن‌هایی که مانع از بازگشایی آب‌های گرم و معدنی در سرعین طی هفته‌های گذشته شدند باید برای مردم سرعین به‌ویژه صنوف گردشگری پاسخگو باشند که چرا در این شرایط سخت مانع از کسب درآمد صنوف گردشگری شده‌اند.

مدیرعامل آب‌های گرم و معدنی سرعین گفت: با وجود اینکه آب‌های گرم مشکین‌شهر و سایر مناطق استان از دهم خردادماه فعالیتش را از سر گرفت، در سرعین و به خاطر رفتار برخی از آقایان و نامه‌نگاری که با وزارت بهداشت داشته‌اند، اجازه فعالیت به آب‌های گرم داده نشد و از همین روی بسیاری از کسبه و هتلداران و صاحبان مجموعه‌های آب‌درمانی متضرر شده و از این شرایط گله‌مند هستند.

آستانی افزود: این مدیران و مسئولان که فاقد استراتژی و برنامه‌ای خاص در حمایت از گردشگری و صاحبان تأسیسات این حوزه هستند، باید در برابر این رفتار نسنجیده خود پاسخگو بوده و به‌صراحت اعلام کنند که چرا با این اقدام تیشه به ریشه گردشگری در شهرستان توریستی سرعین زده‌اند.

وی تصریح کرد: باگذشت تعطیلات نیمه اول خرداد اعم از عید فطر و نیمه دوم خرداد دیگر بازگشایی آب‌های گرم در این روزهای خلوت هیچ معنا و مفهومی جز حرکت نمایشی این آقایان ندارد و ما انتظار داریم استاندار اردبیل در این شرایط سخت که صاحبان تأسیسات گردشگری از کرونا بیشترین آسیب را دیده‌اند، در این زمینه ورود پیداکرده و به‌نوعی با افراد دخیل در این رفتارهای خودسرانه برخوردی جدی شود.

کد خبر: ۲۳٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha