۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
۴۰۰۰ واحد مسکونی در استان زنجان نیمه کاره رها شده است
استاندار زنجان:

۴۰۰۰ واحد مسکونی در استان زنجان نیمه کاره رها شده است

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان،گفت: چهار هزار واحد مسکونی نیمه کاره که ۷۰ درصد پیشرفت دارند توسط تعاونی‌ها در استان زنجان رها شده و افرادی سودجو در بازار مسکن اختلال ایجاد می‌کنند. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، به شعار سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال نقشه راه در استان تدوین شده است.

وی با بیان اینکه نگاه توسعه ای در استان طی سال جاری مورد تاکید است، اظهار کرد: باید نگاه توسعه‌ای به کل استان باشد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه ماموریت مهم مدیران در سال جهش تولید، جذب منابع ملی است، گفت: برای جذب منابع ملی، اهرم‌های کمک کننده بودجه در استان فعال شده است و در این زمینه نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جذب این اعتبارات بسیار تاثیر گذار است. 

حقیقی تاکید کرد: نمایندگان در دوره قبل در حد توان برای استان تلاش کردند و نمایندگان جدید برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان باید تلاش کنند. 

وی با بیان اینکه کرونا ویروس  هنوز تمام نشده  است، گفت: کادر درمانی استان در وضعیت بحرانی در استان از جان مایه گذاشته‌اند و با جان و دل تلاش می کنند. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان از ۲۱ هزار نفر نمونه گیری شده است، گفت: ۳۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در استان زنجان اشغال شده و از هفته گذشته تست آنتی بادی در استان  هم آغاز شده است. 

 حقیقی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حاضر نشدن در تجمعات به قطع زنجیره بسیار کمک کند، گفت: مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. 

وی تصریح کرد: چهار هزار واحد مسکونی نیمه کاره که ۷۰ درصد پیشرفت دارند توسط تعاونی‌ها در استان زنجان رها شده اند و افرادی سود جو در بازار مسکن اختلال ایجاد می‌کنند. 

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز بیش از گذشته به وحدت نیاز داریم، گفت: مدیران باید برای تقویت چرخ اقتصادی استان تلاش کنند.

کد خبر: ۲۳٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha