۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰
قیمت لوازم خانگی روزانه گران می شود/ تقاضایی برای لوازم خانگی نیست!
در گفتگو با بازار عنوان شد

قیمت لوازم خانگی روزانه گران می شود/ تقاضایی برای لوازم خانگی نیست!

میری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از تعیین تکلیف قانونی افزایش نرخ لوازم خانگی خبر داد و گفت: میزان افزایش دقیق نرخ لوازم خانگی تا هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مرتضی میری با اعلام این مطلب اظهار کرد: روز گذشته (چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه) جلسه ای در سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با حضور اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و تولیدکنندگان برگزار و نسبت به افزایش قیمت لوازم خانگی تصمیم گیری شد که جزئیات آن در هفته آینده اعلام می شود.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر قیمت لوازم خانگی به صورت روزانه تغییر می کند و هر کدام از تولیدکنندگان میزان افزایش قیمت دلخواه را بر روی کالاها تعیین کرده و اعمال می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ادامه داد: میزان افزایش قیمت لوازم خانگی در جلسه روز گذشته تعیین و پس از ابلاغ در سامانه ۱۲۴ درج می شود. درج قیمتها بر روی سامانه ۱۲۴ موجب می شود تا در صورت بروز تخلف مردم به سهولت بتوانند به اتحادیه و یا سازمان صمت اعلام شکایت کنند.

میری درباره وضعیت فعلی قیمت لوازم خانگی تصریح کرد: از یک سو نرخ لوازم خانگی روزانه گران می شود و از سوی دیگر میزان تقاضا در این بازار به کمترین سطح ممکن رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطرنشان کرد: مهمترین علت عدم تقاضا برای خرید لوازم خانگی برگزار نشدن مراسم عقد و ازدواج است و تا زمانیکه شیوع ویروس کرونا کنترل نشده و برگزاری مراسم عروسی صورت نگیرد بدون تردید تقاضا در بازار لوازم خانگی ایجاد نمی شود.

کد خبر: ۲۳٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha