۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
۲۰۰ میلیارد تومان منابع سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تخصیص یافته است
رئیس مرکز پایش و ارزیابی اطلاعات سازمان برنامه و بودجه:

۲۰۰ میلیارد تومان منابع سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تخصیص یافته است

اردبیل - جغتایی، رئیس مرکز امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان منابع از محل سفر رئیس جمهور به استان اردبیل تخصیص یافته و به تدریج این اعتبارات جذب خواهد شد.

سعید جغتایی در گفتگو با بازار، اظهار کرد: با توجه به اینکه سفر رئیس جمهور در اواخر سال گذشته انجام شد، ما بخشی از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار حوزه راه‌ها را سال گذشته تخصیص دادیم و قرار است مابقی نیز امسال تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: البته استاندار اردبیل قول داده‌اند که از محل اعتبارات استانی بخشی از این منابع را پرداخت کنند و مابقی برعهده سازمان برنامه و بودجه است تا از محل اعتبارات ملی نسبت به تخصیص و پرداخت آن اقدام شود.

رئیس مرکز امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در ۶ ماهه اول امسال بخش عمده‌ای از اعتبارات سفر و تعهداتی که در آن به تصویب رسید، تامین منابع این پروژه‌ها انجام خواهد شدکه انتظار می رود تا اخر امسال سرانجام وبی را در تعهدات سفر شاهد باشیم.

جغتایی افزود: تا پایان دولت دوازدهم و با تامین اعتبار مورد نیاز از محل سفر و سایر منابع پروژه‌های مهم و اساسی نظیر راه آهن اردبیل به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع سفر تلاش بر این است تا در نیمه اول امسال ۵۰ درصد دیگر منابع مصوب سفر رئیس جمهور و تعهدات وزرا اختصاص یابد تا استان اردبیل شاهد توسعه در همه ابعاد باشد.

رئیس مرکز امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گفت: در دور اول سفر رئیس جمهور به این استان بیش از تعهدات سفر منابع به استان تزریق شده و امیدواریم در سالجاری و اوایل سال آینده نیز منابع بیشتری را از این محل به استان اردبیل که در مسیر توسعه قرار دارد، تزریق شود.

جغتایی نگاه سازمان برنامه و بودجه را در توزیع اعتبارات به ویژه از محل سفر رئیس جمهور نگاه عادلانه و متوازن خواند و بیان کرد: تمام استان‌ها با اولویت پروژه‌های اساسی و زیربنایی آنها رصد و کنترل می‌شود تا بخش عظیمی از آنها تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و آماده افتتاح شود.

کد خبر: ۲۳٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha