۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
هر متر مربع واحدهای طرح اقدام ملی پردیس از ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد؛

هر متر مربع واحدهای طرح اقدام ملی پردیس از ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تلاش می‌کنیم قیمت واحدهای طرح اقدام ملی در پردیس از ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان در هر متر مربع فراتر نرود.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار، از آغاز آماده‌سازی زمین برای طرح اقدام ملی تولید وعرضه مسکن در شهر جدید پردیس خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تهیه نقشه سازه‌ها می باشیم.

هدایت با بیان اینکه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در پردیس در دو بخش شامل واگذاری زمین و هم‌چنین واحدهای ثبت نامی تعریف شده است افزود: در قالب واگذاری زمین ۹۰۰۰ واحد و ثبت نام ۳۰۰۰ واحد را مدنظر داریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بیان داشت: تمام تلاش ما این است که قیمت واحدهای طرح اقدام ملی در پردیس از متری ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان در هر متر مربع بالاتر نرود، اما ممکن است با توجه به شرایط خاص پردیس هزینه‌ها مقداری بالاتر باشد.

وی عنوان داشت: باید توجه داشت که به دلیل شرایط جغرافیایی پردیس ممکن است مقداری هزینه‌ها بیشتر شود که البته ارزش افزوده واحدهای این شهر برای مالکان نیز بیشتر از دیگر شهرها می باشد اما تمام سعی ما این است که قیمت واحدها از قیمت تعیین شده بیشتر نشود.

کد خبر: ۲٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha