۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
خسارت ۴۹۹ میلیارد تومانی سیلاب ۹۸ به تاسیسات آبی گلستان
رئیس گروه مدیریت بحران آب منطقه ای گلستان:

خسارت ۴۹۹ میلیارد تومانی سیلاب ۹۸ به تاسیسات آبی گلستان

گرگان- رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در سیلاب ۹۸ مبلغ معادل ۴۹۹ میلیارد تومان خسارت بر مجاری، منابع و تاسیسات آبی در سامانه سجاد ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای گلستان، جمشید بهمنی اظهار کرد: با توجه به سیلاب سال ۹۸، جلسات کمیته در راستای مدیریت سیلاب و مراحل مدیریت بحران، قبل، حین و بعد از سیلاب انجام و ادامه یافت.

وی افزود: در سیلاب ۹۸ مبلغ معادل ۴۹۹ میلیارد تومان خسارت بر مجاری، منابع و تاسیسات آبی در سامانه سجاد (سامانه جامع امداد و بازسازی دولت ) ثبت شد که تا کنون  ۸۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات ناشی از سیلاب ابلاغ شده است.

بهمنی بیان کرد: جلسات متعدد کارگروه تخصصی سیل، مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب و کارگروه انرژی و آب در راستای اهداف مدیریت بحران و پدافند غیر عامل نیز تشکیل شد.

وی افزود: در راستای انجام وظایف آموزشی نیز دوره‌های آموزشی کد دار آشنایی با جنگ نرم (سایبر)، شناخت تهدیدات و آموزش کارگاه سلامت محور برای ۵۳ نفر از مدیران و کارشناسان برگزار شد.

بهمنی تصریح کرد: در راستای ساماندهی وضعیت بیمه تاسیسات، ساختمان های شرکت و بیمه مسئولیت، بیمه های (مسئولیت، آتش سوزی انبار، آتش سوزی غیر صنعتی، سازه های تکمیل شده، تجهیزات) با شرکت معتبر بیمه منعقد شده است.

کد خبر: ۲۳٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha