۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
تسهیلات جبران خسارات کرونا برای بخش حمل و نقل استان سمنان پرداخت می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان:

تسهیلات جبران خسارات کرونا برای بخش حمل و نقل استان سمنان پرداخت می‌شود

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان گفت: پرداخت تسهیلات برای جبران بخشی از خساراتی که بخش حمل و نقل و جابجایی کالا و مسافر استان از بابت کرونا متحمل شد، مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از اختصاص تسهیلات بانکی به شاغلان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد و ابراز کرد: این تسهیلات برای جبران خسارت ناشی از کرونا پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی را مصوب کرده است، بیان کرد: این تسهیلات به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای بنگاه‌های آسیب‌دیده و ۶۰ میلیون ریال برای شاغلان حقیقی بیمه‌شده با سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه پرداخت می‌شود که متقاضیان می‌بایست برای دریافت آن نام‌نویسی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان درباره راه‌های ثبت‌نام متقاضیان توضیح داد: رانندگان، مالکان وسایل نقلیه عمومی بین‌شهری، شرکت‌های حمل‌ونقل و کارکنان آن‌ها با مراجعه به سامانه کارا به آدرس KARA.MCLS.GOV.IR برای دریافت تسهیلات مبادرت ورزند.

منصور کیایی افزود: حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای خصوصاً رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل بخش مسافری آسیب شدیدی را ناشی از بیماری کرونا متحمل شدند.

وی در ادامه از نصب ۷۰ عدد تابلو علائم طی دو ماه سالجاری در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: ارتقای ایمنی راه ها تاثیر بسزایی در ترغیب مسافران و گردشگران برای حضور در شهرهای استان سمنان دارد که در این راستا اقدامات خوبی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی محورهای شهرستان مهدی‌شهر، ترمیم و شستشوی تابلو علائم، پاکسازی محورهای مواصلاتی، ریزش برداری، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و روشنایی محورها، ایمن سازی و ساماندهی نقاط پر تصادف، خط کشی و لکه‌گیری، جمع‌آوری لاشه حیوانی و ... در سطح محورها از جمله فعالیت‌های ایمن‌سازی است که به‌طور گسترده توسط راهداران پر تلاش شهرستان در حال انجام است.

کد خبر: ۲۳٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha