۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
راهکار جهش تولید با بهره گیری از مدل‌های ارتقای بهره‌وری بررسی شد
با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی؛

راهکار جهش تولید با بهره گیری از مدل‌های ارتقای بهره‌وری بررسی شد

در جلسه ای با حضور قبادیان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و کیانی بختیاری مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی راهکارهای جهش تولید با بهره گیری از مدل های ارتقاء بهره‌وری بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، در جلسه ای با حضور برات قبادیان «معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت» و ابوالفضل کیانی بختیاری «مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی» راهکارهای جهش تولید با بهره گیری از مدل های ارتقاء بهره‌وری بررسی شد.

در این جلسه قبادیان ضمن تأیید اقدامات انجام شده، بر ادامه فعالیت ها و تسریع اقدامات مرتبط تأکید نمود و با اشاره به ظرفیت های موجود ارتقای بهره وری در سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی گفت: با محوریت قراردادن موضوع بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود با توجه به تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا، دستیابی به جهش تولید میسر می‌باشد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت تاکید کرد: با توجه به اینکه ارتقاء بهره‌وری در کلیه سازمان‌های دولتی و نهادها و شرکت های وابسته و زیر مجموعه بر اساس مفاد قانون بودجه سال ۱۳۹۹ الزامی می‌باشد، بر اساس تکالیف قانونی بایستی برنامه های ارتقاء بهره وری تدوین و به تأیید سازمان ملی بهره‌وری رسانیده شود.

ابوالفضل کیانی بختیاری «مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی» نیز در این جلسه بیان کرد: این سازمان به عنوان بازوی اجرایی وزارت صمت بر اساس تفاهم نامه موجود با این وزارتخانه آمادگی ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی را در این زمینه داشته و می تواند دیگر سازمان ها را در جهت اجرای تکالیف خود یاری نماید.

وی افزود: کارشناسان سازمان مدیریت صنعتی در تهران و ۲۶ نمایندگی این سازمان در استان ها می توانند دیگر سازمان ها را در جهت اجرای طرح های اندازه گیری و ارتقاء بهره‌وری بر اساس الگوی چرخه بهره‌وری که مورد تأیید وزارت صمت می‌باشد راهنمایی نماید.

گفتنی است که در این جلسه مقرر شد با توجه به اینکه مقام عالی وزارت صمت، تأکید بسیاری نسبت به اجرای طرح هایی با محوریت استفاده بهینه از منابع و دستیابی به جهش تولید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری دارد، ادامه فعالیت‌ها با نظارت و دستور مستقیم ایشان در خصوص تخصیص منابع لازم برای اجرای طرح های بهبود در سازمان های توسعه ای مانند سازمان ایدرو و ایمیدرو و شرکت های تابعه آنها استمرار یابد.

کد خبر: ۲۳٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha