۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
ظرفیت ۴ میلیارد تُنی معادن سنگ تزیینی کشور/پروانه معادن راکد باطل می شود
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

ظرفیت ۴ میلیارد تُنی معادن سنگ تزیینی کشور/پروانه معادن راکد باطل می شود

اراک- معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ظرفیت ۴ میلیارد تُنی معادن سنگ تزیینی کشور خبر داد و گفت: معادن راکد یا فعال شوند یا پروانه آنها باطل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش اسماعیلی عصر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به اینکه برای ۲۵ درصد از معادن راکد کشور برنامه ریزی هایی صورت گرفته است گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار معدن غیر فعال در کشور وجود دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مالی حوزه معادن با استفاده از هوشمندسازی و استفاده از سیستم‌های الکترونیکی حل خواهد شد گفت: این مورد نیز در برنامه‌های وزارت صنعت قرار دارد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های وزارت صنعت معدن و تجارت فعال سازی معادن است عنوان داشت: معادن راکد یا فعال شوند یا پروانه آنها باطل خواهد شد.

وی افزود: ایران دارای چهار میلیارد تن ظرفیت معادن سنگ زینتی است و سرمایه‌گذارانی که با تجهیزات مدرن و به روز دنیا در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند از حمایت‌های وزارت صنعت معدن و تجارت برخوردار می‌شوند.

کد خبر: ۲۳٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha