۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
فرصت های سرمایه گذاری در آذربایجان غربی احصا شود/ لزوم کاهش بروکراسی اداری
استاندار آذربایجان غربی:

فرصت های سرمایه گذاری در آذربایجان غربی احصا شود/ لزوم کاهش بروکراسی اداری

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی بر لزوم احصای فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های استان تاکید کرده و آن را موجب بهبود فضای اشتغال استان دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری بعداز ظهر یکشنبه در نشست با فرمانداران استان در محل استانداری آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش فرمانداران برای اجرای پروژه های متعدد در سال گذشته با وجود تمامی مشکلات گفت: با وجود تمامی مانع تراشی های استکبار برای جمهوری اسلامی ایران، دولت با همه توان در عرصه های مختلف کشور پای کار بوده که حجم عظیمی از پروژه ها و برنامه های اجرا شده در سال گذشته موید این پیشرفت ها است.

وی با تاکید بر تقویت نظارت بر بازار و جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان گفت: برای حل دغدغه های به حق مردم نیازمند تشدید نظارت ها بر بازار هستیم. از سوی دیگر برای بهبود اوضاع اقتصاد و سرمایه گذاری باید شاهد کاهش بروکراسی های اداری و حذف موانع اداری باشیم.

شهریاری ادامه داد: برای بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد باید شاهد احصای فرصت های سرمایه گذاری به خصوص در شهرستان های استان باشیم که از فرمانداران می خواهیم در این خصوص کار کارشناسی شده انجام داده و زمینه را برای حضور سرمایه گذاران آماده کنند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر فرمانداران با نمایندگان جدید مجلس در استان گفت: برای حل مشکلات استان باید با نمایندگان مجلس تعامل لازم ایجاد شود چرا که نمایندگان مجلس از ظرفیت خوبی برای حل مشکلات، جذب اعتبارات ملی و حل دیگر مشکلات برخوردار هستند.

وی با تاکید بر تلاش فرمانداران به خصوص با توجه به تاثیرات اقتصادی کرونا گفت: رعایت عدالت در توزیع بودجه، توجه ویژه به ملاقات های مردمی، پیشگیری از تخریب منابع طبیعی، برقراری هماهنگی بین دستگاه های شهرستانی و فراهم سازی بستر احیای واحدهای تولیدی راکد از  اولویت ها و وظایف جدی فرمانداران است.

کد خبر: ۲۲٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha