۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
سهم ۱۶ میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی برای  اجرای پروژه های منابع طبیعی در زنجان
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان خبر داد:

سهم ۱۶ میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه های منابع طبیعی در زنجان

زنجان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از تخصیص ۱۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی در راستای اجرای پروژه های منابع طبیعی کشور خبر داد و گفت: سهم استان زنجان ۱۶ میلیارد تومان است.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان،خلیل آقاجانلو از تخصیص ۱۰۰ میلیون یورویی از محل صندوق توسعه ملی در راستای اجرای پروژه‌های منابع طبیعی کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۹۷ نگاه ویژه ای به موضوع مقابله با کم آبی و کاهش سفره‌های زیرزمینی و همچنین چالش‌هایی که در آینده منابع طبیعی کشور را تهدید می‌کند از تخصیص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در همان سال خبر دادند.

مدیرکل منابع طبیعی زنجان با اشاره به اینکه از صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۹۷، ۱۳ میلیارد تومان و در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان به پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اختصاص یافت گفت: امسال نیز سهم استان زنجان از اعتبارات صندوق ۱۶ میلیارد تومان اعلام شده است.

آقاجانلو تاکید کرد: پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان داری، طرح‌های بیولوژیکی، کاداستر، اصلاح و احیاء مراتع از جمله طرح‌هایی است که از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می‌شوند.

وی اظهار کرد: مناطق بحرانی از لحاظ سیل خیزی، کاهش آب‌های زیر زمینی و مشارکت جوامع محلی در راستای استفاده از اعتبارات صندوق و به منظور اجرای پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان در اولویت هستند و تلاش همکاران این اداره کل به اجرای مطلوب و باکیفیت طرح‌ها در سراسر استان است و استان زنجان پیشرو در این حوزه است و در صدد هستیم تا در این حوزه نیز گامی موثر در راستای حفظ آب و خاک برداریم.

کد خبر: ۲۲٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha