۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
هیچ واحد تولیدی براثر کرونا در آمل تعطیل نشده است
فرماندار ویژه آمل:

هیچ واحد تولیدی براثر کرونا در آمل تعطیل نشده است

آمل - فرماندار ویژه آمل گفت: هیج واحد صنعتی و تولیدی درپی شیوع کرونا در شهرستان تعطیل و نیمه تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید جعفر رسولی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان به تعیین ضرب العجل برای تعیین تکلیف طرح های نیمه کاره عمرانی اشاره کرد و گفت: طرح های نیمه کاره زیادی در شهرستان وجود دارد که باید شناسایی و تکمیل شوند.

وی با عنوان اینکه از دستگاه های اداری انتظار داریم فهرست طرح های عمرانی نیمه را تهیه و نسبت به پیگیری و تکمیل آن اقدام کنند، افزود: امیدواریم با اولویت بندی تعیین شده شاهد تسریع در تکمیل پروژه ها باشیم.

وی همچنین به انتخاب منطقه امت آباد به عنوان طرح پایلوت بازآفرینی شهری در کشور اشاره و اضافه کرد: در این منطقه محروم و کم برخوردار بیش از ۱۰۰ خانوار سکونت دارند که تلاش های خوبی برای بازآفرینی شهری آن صورت گرفته است.

فرماندار ویژه آمل با اظهار اینکه ۴۵ درصدواحدهای تولیدی و صنعتی استان در این شهرستان مستقر هستند، افزود: شییوع کرونا به رغم انکه در سایر مناطق منجر به توقف واحدهای تولیدی و صنعتی شد اما خوشبختانه در این شهرستان هیچ واحدی تعطیل و نیمه تعطیل نشده است.

رسولی شمار دریافت کنندگان بیمه بیکاری را طی سال گذشته در شهرستان چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت: این میزان در شرایط کرونایی سال جاری به دو هزار نفر رسیده است.

فرماندار ویژه آمل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرایی نشدن کشتارگاه صنعتی در منطقه و وجود مشکلات فراوان ناشی از فعالیت کشتارگاه سنتی، افزود: به رغم آن که زمین مناسب برای ساخت کشتارگاه تامین شده است، اما اقدام از سوی شهرداری برای ساخت آن صورت نگرفته است.

کد خبر: ۲۲٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha