۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
طرح جدید مجلس یازدهم برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی
نماینده مردم اسدآباد در مجلس اعلام کرد

طرح جدید مجلس یازدهم برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی

سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از طرح جدید مجلس یازدهم برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی خبر داد.

به گزارش بازار کیومرث سرمدی از تدوین طرحی برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی کشور خبر داد و گفت: امروز شرایط اقتصادی و معیشتی برای بسیاری از دهک‌های جامعه مساعد نیست.

برنامه‌ریزی مدونی برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی مردم در سطوح مختلف صورت گیرد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی مدونی برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی مردم در سطوح مختلف صورت گیرد، گفت: سیاست‌های دولت در سال‌های اخیر در جهت بهبود وضع معیشتی و رفاهی مردم، به‌خصوص اقشار ضعیف و کم‌درآمد نبوده و نرخ تورم نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در سال‌های ۹۷ و ۹۸، معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد؛ متأسفانه بخشی از این مشکلات ناشی از بی‌برنامگی دولت است، زیرا دولت اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی از درآمدهای نفتی را دنبال نکرده، بنابراین مجلس یازدهم به‌طور ویژه به مباحث اقتصادی خواهد پرداخت.

سرمدی گفت: براساس طرحی که از سوی جمعی از نمایندگان برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم در حال تدوین است، وظایف و تکالیفی به سازمان برنامه و بودجه و نیز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جهت بهبود روند پرداخت یارانه‌های نقدی اندیشیده شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح نمایندگان مجلس برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی در هفته جاری و پس از جمع‌آوری امضاهای نمایندگان، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود تا پس از اعلام وصول، جهت بررسی، به کمیسیون مربوطه ارجاع شود.

کد خبر: ۲۲٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha