۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
دستورالعمل «انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی» ابلاغ شد
با امضای وزیر نیرو؛

دستورالعمل «انتصاب مدیران وزارت نیرو با رویکرد فراخوان عمومی» ابلاغ شد

اردکانیان، وزیر نیرو «دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد فراخوان عمومی» را برای اجرا به شرکت‌های تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) این وزارتخانه ابلاغ کرد.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، «دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران با رویکرد فراخوان عمومی» از سوی رضا اردکانیان وزیر نیرو برای اجرا در شرکت‌های مادرتخصصی، ساتبا و موسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی و شرکت­‌های تابعه (دولتی) و وابسته (غیردولتی) پس از تصویب در مجامع عمومی آنها ابلاغ شد.

بنا بر این گزارش، این دستورالعمل با توجه به نقش صنعت آب و برق به عنوان یک صنعت زیربنایی در توسعه کشور و اهمیت عنصر مدیریت در توسعه‌یافتگی سازمان­‌ها و به‌منظور بهره­‌مندی از ظرفیت­‌های ارزشمند مدیریتی کشور، شایسته­‌گزینی و ایجاد فرصت­‌های برابر برای انتخاب افراد توانمند و علاقه‌­­مند به ایفای نقش مؤثر در مدیریت صنعت آب و برق تدوین و ابلاغ شده است.
اردکانیان در متن ابلاغیه این دستورالعمل خطاب به شرکت‌های زیرمجموعه تاکید کرده است: میزان و کیفیت اجرای این دستورالعمل به عنوان یکی از اساسی‌­ترین معیارهای ارزیابی سالیانه لحاظ خواهد شد.

این گزارش حاکی است، اجرای فرایند مذکور در وزارت نیرو و سازمان­‌ها، مؤسسات و شرکت­‌های تابعه و وابسته به‌عنوان راهبرد اصلی انتخاب مدیران محسوب شده و بنابراین، علاوه بر موارد تصریح‌شده می­‌تواند به تمامی پست‌های مدیریتی تعمیم یابد.

کد خبر: ۲۲٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha