۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
اینترنت پرسرعت فیبرنوری در گلستان توسعه می یابد
رئیس اداره طرح و نظارت شبکه دسترسی:

اینترنت پرسرعت فیبرنوری در گلستان توسعه می یابد

گرگان- رئیس اداره طرح و نظارت شبکه دسترسی مخابرات منطقه گلستان گفت: با توسعه و ارتقاء زیرساختهای مخابراتی مردم استان از سرویس اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری بهره مند خواهند شد

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، آنه محمد ایزدی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در توسعه فیبرنوری اظهار کرد: زیرساخت‌های مخابراتی در تمامی شهرستانهای استان ارتقاء یافته است.

وی افزود: در شهرستان گرگان تمام ادارات کل اعم از دادگستری ها و فرمانداری ها، شرکت های خصوصی و همچنین در مسیر اصلی حد فاصل فلکه شهرداری تا اول سه راهی گلشهر و از سه راهی گلشهر تا گلشهر ۲۹، بستر فیبر نوری ایجاد شده و مشترکین و متقاضیان جدید و قدیم آن نقاط اعم از تجاری، مسکونی و مجتمع های پزشکی و آزمایشگاهی می توانند از اینترنت پر سرعت بر بستر فیبر نوری، سرویس های اینترنتی را دریافت کنند.

رئیس اداره طرح و نظارت شبکه دسترسی درخصوص تغییر نوع خط مشترکین pcm گفت: در شهرستان گرگان و مسیرهای صیاد شیرازی، عدالت ۸۸، روستای زنگیان، باغ چهل ستون، کارخانه شیر پگاه، با تغییر تکنولوژی جدید و استفاده از کافو های GPON بالغ بر ۱۵۰۰ مشترک از PCM به تلفن عادی تبدیل شده که این اقدام نیز  با هدف ارائه خدمت بر بستر فیبر نوری انجام شده است.

وی همچنین از توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در شهرستان گنبد سخن گفت و افزود: با نصب کافو های جدید به تعداد ۱۷ دستگاه در مرکز وحدت، بستر اینترنت پرسرعت به تعداد مطلوب در این منطقه فراهم شده است.

ایزدی از ارائه اینترنت پرسرعت بربستر فیبرنوری در خیابان طالقانی و مسیر خیابان امام خمینی(ره)، دانش، حافظ، بلوار دانشجو و دلگشا این شهرستان هم خبرداد و گفت: به موجب این اقدام به تعداد کافی مشترک FTTH و VDSL در شهرستان گنبد از سرویس های مبتنی بردیتا استفاده خواهند کرد.

کد خبر: ۲۲٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha