۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
۱۵ میلیارد تومان برای اجرای زیرگذر ارغوان شهر ایلام هزینه شد
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام:

۱۵ میلیارد تومان برای اجرای زیرگذر ارغوان شهر ایلام هزینه شد

ایلام - مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای زیرگذر ارغوان شهر ایلام به عنوان یکی از زیرساخت های اربعین هزینه شده است.

به گزارش بازار، علی اصغر کاظمی ظهر امروز شنبه در بازدید علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام از طرح اجرای زیرگذر ارغوان شهر ایلام اظهار کرد: طرح های مهمی در حوزه زیرساخت های اربعین در استان ایلام در حال اجراست.

وی افزود: یکی از این طرح ها زیرگذر ارغوان شهر ایلام است که برای تسهیل در رفت و آمدها و ترددها در زمان اربعین در حال ساخت است.

کاظمی با اشاره به اینکه این طرح از سال گذشته اجرایی شده است، افزود: ۱۵ میلیارد تومان تاکنون برای اجرای زیرگذر ارغوان هزینه شده در صورت تأمین اعتبار در نیمه اول سال آینده این زیر گذر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح تکمیل کننده چهار بانده شدن مسیر «ایلام-مهران» است و با هدف رفع گره ترافیکی ورودی شهر ایلام از سمت حمیل و دسترسی مسیر برگشت کنارگذر شرقی و دره ارغوان به داخل شهر ایلام اجرایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام تصریح کرد: طول پل زیرگذر ارغوان ۴۲ متر است و در مجموع طول رمپهای ورودی و خروجی آن یک کیلومتر است که برای احداث آن ۸۵ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است.

کاظمی اظهار کرد: کل طول پروژه چهار بانده شدن مسیر «ایلام-مهران» از میدان ارغوان تا پایانه مرزی مهران ۱۰۲ کیلومتر است که ۸۲ کبلومتر آن اجرا شده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در قالب سه قطعه در دست اقدام است.

کد خبر: ۲۲٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha