۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های استان سمنان ابلاغ شد
در راستای پرداخت تسهیلات به مشاغل خسارت‌دیده از کرونا؛

۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های استان سمنان ابلاغ شد

سمنان- استاندار سمنان از پرداخت تسهیلات به مشاغل خسارت‌دیده از کرونا در استان خبر داد و گفت: ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های استان برای پرداخت این تسهیلات ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشنا گر پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات به صاحبان مشاغل و اصناف آسیب‌دیده از کرونا ابلاغ شد.

وی با تأکید بر اینکه این مبلغ برای جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا پرداخت می‌شود، تصریح کرد: مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات به اصنافی که به علت مصوبه‌ ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا مجبور به تعطیلی واحد صنفی خود شدند پرداخت می‌شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات نیز به افرادی که داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کردند یا از محل شیوع این بیماری دچار خسارت شدند پرداخت می‌شود، افزود: صاحبان حرف، اصناف و مشاغل خسارت‌دیده از ویروس کرونا برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کنند. ‌

آشناگر بابیان اینکه این تسهیلات با سود کم ارائه می‌شود، یادآور شد: متقاضیان از هم‌اکنون می‌توانند در سامانه کارا به آدرس www.kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام و اطلاعات موردنیاز را درج کنند.

کد خبر: ۲۲٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha