۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
ایجاد پاویون وزارت راه در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
وزیر راه و شهرسازی وعده داد

ایجاد پاویون وزارت راه در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از ایجاد پاویون در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تعاون ایران، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست مشترک با مدیران بخش تعاون با اعلام حمایت وزارت راه و شهرسازی از نمایشگاه صنعت ساختمان از ایجاد پاویون اختصاصی این وزارتخانه در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خبر داد.

وی بیان داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان، فرصت مغتنمی است که سالانه به وجود می آید و وزارت راه و شهرسازی از آن حمایت و استقبال می کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: کنسرسیومی که می خواهیم بین سازندگان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و تاسیساتی ایجاد شود برای کارت ملی مصالح که اقدام ملی را هدفگذاری کردیم این نمایشگاه می تواند فرصتی باشد که این طرح ما را برای ایجاد یک قابلیت لجستیکی برای تولید مسکن فراهم و تسهیل کند.

علی مطیع جهانی معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران با بیان اینکه بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، ۱۹ تا ۲۲ مردادماه امسال در محل دائمی نمایشگاه ها با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با حمایت وزیر محترم راه و شهرسازی، در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، پاویون وزارت راه و شهرسازی جهت برنامه ریزی بهتر و پیگیری امور مرتبط با فعالان حوزه مسکن و ساختمان برپا خواهد شد که فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، سازندگان و سایر صنایع مرتبط با آن در جهت تسهیل فرآیند تولید مسکن ایجاد خواهد کرد.

به گفته این مقام مسئول، در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشارکت کنندگان در بیش از ۲۵ گروه کالایی حضور خواهند داشت.   وی گفت: در سالی که مزین به جهش تولید است، تلاش شده است با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و سازمان توسعه تجارت و همت اتاق تعاون ایران بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان پربارتر از هر سال برگزار شود.

کد خبر: ۲۲٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha