۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه در منطقه ویژه پارس

خرمدل، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ساخت مرکز درمانی تروماسنتر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امسال مصمم به جذب سرمایه‌گذار در زمینه‌های مختلف صنعتی هستیم.

به گزارش بازار به نقل از شانا، ایرج خرمدل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پارس جنوبی را مولود انقلاب اسلامی و نماد اقتصاد مقاومتی عنوان و اظهار کرد: با رویه تعاملی که بین صنعت نفت در پارس جنوبی و مقام‌های ارشد استان بوشهر ایجاد شده، می‌توان شایسته‌ترین خدمات را به مردم عزیز استان و جامعه محلی و محیط پیرامونی‌ در چارچوب مقررات و رویه‌های جاری ارائه کرد.

وی گفت: امسال مصمم به جذب سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف صنعتی هستیم، خوشبختانه بسیاری از صنایع داخلی کشور علاقه‌مند حضور و سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارس هستند. با فعالیت سرمایه‌گذاران در پارس جنوبی هم به لحاظ اشتغال‌زایی و هم به لحاظ ایجاد تولید و ثروت ملی شاهد جهش چشمگیری خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: ساخت و تکمیل مرکز درمانی تروماسنتر را در اولویت قرار دادیم، زیرا یکی از نیازهای اساسی صنعت و مردم در منطقه پارس جنوبی است که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. تکمیل و تجهیز بیمارستان توحید شهر جم از دیگر اقدام‌ها در حوزه بهداشتی و درمانی است که با همکاری شرکت ملی گاز فرآیند اجرایی آن شروع شده است و زمینه به‌کارگیری پزشکان متخصص و فوق تخصصی با تجربه در بیمارستان‌های منطقه در دستور کار قرار دارد.

خرمدل با اشاره به برنامه‌ریزی برای تقویت زیرساخت‌های علمی و دانشگاهی در استان بوشهر گفت: امکان‌سنجی استقرار یک شعبه از دانشکده نفت، ایجاد هنرستان فنی در شهر کنگان، ایجاد مرکز رشد با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و همچنین برنامه‌ریزی‌ برای افزایش توانمندی علمی معلمان استان از دیگر اقدام‌هایی است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آنها در حال انجام است.

کد خبر: ۲۲٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha